Pot na Pikovo

Pot na Pikovo se začne v Mežici. Iz samega centra Mežice nas popelje proti Črni, kjer nasproti gasilskega doma zavije na desno in pelje vzdolž glavne ceste mimo podjetja podzemlja Pece in Rudnika Mežica. Za nekaj časa pelje po glavni cesti, na sredi ostrega desnega ovinka pa zavije desno – z glavne na stransko cesto. Pot pelje navkreber po makadamski poti proti Centru šolskih in obšolskih dejavnosti. Nekaj sto metrov pred njim lahko zavijemo levo in pot nas bo pripeljala do vhoda v rudnik, ki je predvsem priljubljen med kolesarji, saj ga večkrat odprejo le zanje. Pot nadaljuje mimo Centra šolskih in obšolskih dejavnosti, kjer zavije levo in nadaljuje navkreber po makadamski cesti. Kar nekaj časa pelje v senci tamkajšnjih gozdov, ki predvsem v poletnih mesecih nudijo senco in s tem osvežitev pohodnikom in kolesarjem. Na poti lahko uživamo v razgledih na okoliško hribovje, na trenutke pa pogled sega tudi v sosednjo Avstrijo. Pot pripelje do koče na Pikovem, kjer se lahko kolesarji in pohodniki okrepčajo z njihovo ponudbo pijač in hrane, prav tako pa je na koči mogoče tudi prespati, celo na seniku, če gostje le želijo okusiti način življenja, kot so ga živeli nekoč naši dedki in babice. V njeni okolici je kar nekaj zanimivih ciljev kot npr. Jesenikov vrh, Gorna in sončni Mitnek. Na koči lahko, poleg dobre hrane in pijače, uživamo tudi ob pogledu na cerkev sv. Helene in tamkajšnjo lipo, ki mogočno stojita na tem mestu že desetletja. Nadalje nas vodi pot v dolino. Pelje po makadamski cesti in se rahlo spušča proti Črni na Koroškem. Na poti skozi Črno si lahko ogledamo kar nekaj kulturnih znamenitosti.

Pot je srednje zahtevna, primerna za pohodnike in kolesarje. Pot je možno prevoziti s kolesom ali prehoditi.