Črna na Koroškem

Črna na Koroškem (575 m n. v.) je slikovito, prijetno naselje v trikraki dolini ob reki Meži na desno in Javorskim potokom na levo, na križišču dveh cest – na levo proti Šoštanju in desno proti Koprivni.

Latest in Tematska pot - Črna na Koroškem

Razgledna pot po vrhovih Javorja

Pot začnemo pri križišču, kjer se sreča več poti ki nudijo raziskovanje po koroških gozdovih. Po makadamski cesti nadaljujemo pot po ob travniku do prve kmetije, ki nudi pogled na Smrekovec, v ozadju pa se odpira pogled na Raduho in […]

Pot po dolini Tople in Koprivne

Pot začnemo pri vstopni točki Geoparka Karavanke in se usmerimo desno v dolino Tople. Pot se vije ob potoku Topla navzgor do plezališča Burjakove stene, ki se nahaja ob cesti in v poletnih mesecih nudi senco in možnost plezanja. Mimo […]

Pot na Smrekovec

Pot začnemo v centru Črne na Koroškem, mimo cerkve sv. Ožbolta po naselju, nato pa zavijemo levo ob potoku Bistra proti gozdovom Smrekovca. Pot se vije po vijugasti cesti mimo Grofve ter Vidmarjeve bajte. Pri odcepu za Bistro zavijemo levo […]

Pot na Najevsko lipo

Pot proti Najevski lipi in prostranih gozdovih, ki jo obkrožajo, začnemo v centru Črne na Koroškem. Pod pročeljem cerkve sv. Ožbolta zavijemo na levo in se ob Javorskem potoku odpravimo globoko v koroške gozdove. Pot nas vodi po magistralni cesti, […]