Pot na Naravske ledine

Pot na Naravske ledine se začne v naselju Šance. Sprva pelje skozi gozd, nato se odpre in nadaljuje najprej mimo velikega travnika, ki se razprostira na desni strani, in tamkajšnje kmetije. Sprva pelje po makadamski cesti v senci tamkajšnjega gozda, ki ga za trenutek zamenjajo travniki in pašniki. Iz makadamske nadaljuje po asfaltni cesti, gozd pa kar hitro ponovno ponudi senco kolesarjem in pohodnikom. Pelje mimo kulturne znamenitosti turška šanca, ki se nahaja na desni strani poti, po odseku, kamor usmerja kažipot na drevesu. Čez nekaj sto metrov pelje mimo še ene turške šance. Nadaljuje se po cesti mimo markantne cerkvice Sv. Mohorjana in Fortunata, zraven katere stoji mogočna lipa, ki nudi prijetno senco. Pri nadaljevanju poti lahko opazimo propadajoč obrambni stolp nekdanjega grada Šrotnek, ki je stal nekaj metrov južneje od cerkvice, vendar ga sedaj ni več. Pot se nadaljuje navkreber po asfaltni cesti in v naslednjem križišču zavije desno. Čez nekaj sto metrov hoje ali vožnje bodo kolesarji ali pohodniki na svoji desni opazili kmetijo Dvornik, ki jo krasijo predvsem tamkajšnje mogočne lipe in smreka, ki predstavljajo naravno znamenitost. V naslednjem križišču od kmetije Janet pot zavije levo, pohodnike in kolesarje pa bodo kažipoti pripeljali do kulturne znamenitosti partizanske bolnišnice Mirta. Nato se vrne do križišča, zavije levo in nadaljuje proti smučarski koči. Smučarska koča nudi lep razgled na Prežihove Kotlje z okolico, videti je mogoče celo Pohorje. V križišču za smučarsko kočo zavije spet levo in nadaljuje navkreber po makadamski poti. Večino poti bo kolesarjem ali pohodnikom gozd nudil zavetje pred morebitnim poletnim soncem. Pot pelje kar nekaj časa navkreber, nato pa se le malce zravna, kar predstavlja pravo olajšanje pred postankom na koči Naravske ledine. Pri vrnitvi v dolino se pot nekaj sto metrov nadaljuje po isti poti, ki nas je pripeljala na kočo, pri izviru reke Suhe pa zavije na levo, v tej smeri pa bo peljala mimo številnih lip, ki predstavljajo naravno znamenitost in krasijo tamkajšnje kmetije oz. domačije. V ozadju kmetije Godec se razkriva stolp na Uršlji gori. Od te kmetije se pot nadaljuje do kmetije Kos. Tudi tam stoji velika lipa, sicer že tudi poškodovana zaradi udara strele, nato pa pot pelje proti kmetiji Lubanc, ki jo krasi le še ena lipa, druga je bila močno poškodovana zaradi udara strele. Pot nadalje pelje skozi gozd in se priključi na pot, ki vodi do Naravskih ledin, nato se spušča v dolino, vse do križišča pred smučarsko kočo, kjer zavije levo. Po krajši poti skozi gozd nas pripelje do jasnine, kjer se odpre lep razgled na pokrajino. Velik travnik krasita Kosova lipa in kapelica. Nadalje se spušča v dolino, mimo Pavšiča, kjer prav tako samostojno in ponosno stoji prekrasna lipa. V razpotju za Pavšičem zavije desno in nadaljuje proti Podkraju. V tem naselju lahko občudujemo Lubasovo domačijo, ki sta jo nekoč krasili še lipi, ki ju je uničila strela.  Pot se nadaljuje mimo znamenja pri Šrotneški žagi po asfaltni cesti do Čečovja, kjer se tudi zaključi.
Pot je dolga in izredno zahtevna, sploh pri vzponu, saj vodi vseskozi navkreber, nato pa se spusti v dolino.